Cynar — гірко-солодкий лікер, історія якого починається з 1952 року. Саме тоді венеціанським підприємцем Анджело Далі Молле було запущено у виробництво лікер із незвичайної рослини — артишоку або Cynara cardunculus. Будучи “обличчям” торгової марки, артишок не є єдиним інгредієнтом у складі лікеру. Насправді своїм оригінальним смаком він зобов’язаний більш ніж дюжині рослин і трав, що входять до його секретного складу. У 1960-х “Чинар” активно просувався рекламними роликами на телебаченні, в яких агент 007 отримує незвичайні здібності після вживання лікеру. З 1995 року артишоковий біттер став випускатися компанією «Campari», позиціонуючи як “післяобідній біттер”. Cynar можна вживати як аперитив, розбавляючи його гіркоту невеликою кількістю льоду, содової, коли або, як найчастіше надходять європейці, апельсиновим соком. Він може стати заміною Кампарі у знаменитому коктейлі “Негроні”.
Campari Group — найвідоміший у всьому світі виробник вин, міцних спиртних та безалкогольних напоїв. Фірма була заснована в 1860 Гаспаром Кампарі, який винайшов рецепт легендарного бітера, названого на його честь. Після смерті Гаспара управління організацією перейшло до його сина — Девіда, який зробив величезний внесок у розширення виробництва та розвиток популярності продукції компанії. До 1960 року напої компанії стали продаватися більш ніж у 80 різних країнах світу, а наступні кілька десятиліть кількість країн, куди вирушала експорт продукція «Кампарі», зросла до 190.
Сьогодні Кампарі володіє 45 торговими марками напоїв. Найвідомішими та найулюбленішими брендами споживачів є: аперитив Aperol, біттер Campari, вермут Cinzano, віскі Glen Grant, ігристе вино Mondoro та узо Ouzo 12. Компанія вважається лідером з виробництва алкоголю в Італії та Бразилії.