Стрімка популяризація нічних клубів у Японії штовхнула головного аклогіганта країни на створення нового напою. І наприкінці 70-х компанія Suntory розпочала випуск яскраво-зеленого лікеру в маленькій текстурованій пляшці.
Напій швидко став хітом: Мідорі отримав статус короля коктейлів та символом нічного життя Японії. Азіатський лікер за кілька років став шлягером і для Європейського ринку, потрапивши за барні стійки найкращих закладів.
Причина такої популярності криється у фруктовій основі лікеру. Японці першими почали широко використовувати диню для приготування алкогольних напоїв. Але помилково вважати, що сировиною служить саме м’якоть фрукта: для його виготовлення використовується лише шкірка плодів. При цьому на смак він більше нагадує банан.
Для напою характерний солодкий смак та низька міцність (20%). Спочатку виготовлвся тільки в Японії. Однак пізніше виробничі потужності компанії були перенесені до Мексики, а згодом до Франції.
У чистому вигляді мало вживається. Поєднується в коктейлях із ромом, фруктовими соками, зокрема, з апельсиновим.
